ponedeljek, 22. februar 2010

Sova


Že od nekdaj so mi pri srcu sove. Najbrž se vzrok skriva v tem, da sem velik knjigoljub in kraljica enciklopedija ima za svoj zaščitni znak ravno sovo.
Ne vem...
V glavnem: med sobotnim pospravljanjem sem prišla do zanimive ugotovitve in sicer, da so se mi sove, sovulje in čuki z leti začeli nabirati in nabirati in sedaj jih imam že kakšen ducat. Ker pa sem strasten zbiralec vsega lepega (beri:krame),verjamem, da se jih bo z leti nabralo vsaj še enkrat toliko.
Na ogled postavljam eno izmed mojih najljubših. Dobila sem jo za božič, že dolgodolgo nazaj.

3 komentarji:

  1. Dobrodošla med blogerje:-) in vse tiste, ki kukamo v tuja gnezda in delavnice. Sove so kot ene take letečečepeče mačke. Zgledajo strašno bistroumno in stoično. Pa naj jih človek pogrunta, če more:-D

    OdgovoriIzbriši
  2. hey od še ene ljubiteljice sov ;) in :) za novo blogerko

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za prisrčno dobrodošlico! Sove bodo pa gotovo pogoste obiskovalke ;).

    OdgovoriIzbriši

arhiv