torek, 6. april 2010

vrečka presenečenja






danes me je poštar zelozelo razveselil. oziroma me je razveselilo tisto, kar je prinesel: pošiljka kajekaje.
namreč:sodelovala sem v njeni nagradni igri in prvič po stotih letih sem nekaj zadela.
dobila sem VREČKO PRESENEČENJA!
nagrada je bila zelo velikodušna, saj (je vsebovala) vsebuje: doma narejen mošnjiček (zelo posrečenih barvnih kombinacij (črno-bela-vijolična-zelena) in mojstrsko zašit), dve znački (dama s kostjo mi je neznansko znana in sem prepričana, da sem jo v svoji preteklosti nekoč že srečala-kajakaja prosim za namig...;) in potem še zadnja, najbolj sladka stvar: domača črnačokolada! najboljša ever!!!kot da bi vedela, da imam 70inveč%najraje:)
seveda sem jo že pozobala. zadnji delček je šel v moja usta med začetkom pisanja;). verjemite mi, da takšne čokolade še niste jedli...
mošnjiček že ima svojo namembnost, broški sta tudi že pripeti na pomladno oblekco in trebušček je sit...
tukajle pokažem še nekaj slik za pokušino, tebi kajakaja pa res NAJLEPŠAHVALA!!!

4 komentarji:

  1. Tisto gospo sem najdla v enei kinodvor zloženki. Je pa iz stripa enega. Ne spomnim se ... aaaargh. Ampak mi je bla všeč, pa se mi je zdelo da paše zraven.
    Čokoljad je pa rezultat trenutne inspiracije in sem prav vesela da se je posrečil. Tudi sama sem pozobala eno ploščico in je bla kar dobra. Je pa res da je bila že začetna "sestavina" - čokolada izjemno njami!
    Lepo da ti je všeč... bom še kdaj mela talanje stvari, pa se oglasi na komentarjih =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da se vmešam: gospa je iz stripa po imenu Hribci Marjana Mančka. Ko smo bili še otročad, smo jih brali v Cicibanu. Če vama povem, da ji je ime Miliboža, vama bo še bolj všeč. Njen mož je pa Dajnomir;)

    Pa domač čokoljad pa še domače značke pa še domače vrečke: šuper!

    OdgovoriIzbriši
  3. se mi je zdelo, da je marjan manček!!!
    no, hvala za preblisk...
    miliboža, my every day companion ;)zelo všečno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Njun sinček je pa Milimir!!! :D

    http://junior.si/images/uploads/aktualno/hribovci.jpg

    OdgovoriIzbriši

arhiv